دلنوشته‌های یک طلبه

اِلهی هَب لی کَمالَ الِانقِطاعِ اِلیکَ وَ اَنِر اَبصارَ قُلوبِنا بِضِیاءِ نَظَرِها اِلَیکَ...

دلنوشته‌های یک طلبه

اِلهی هَب لی کَمالَ الِانقِطاعِ اِلیکَ وَ اَنِر اَبصارَ قُلوبِنا بِضِیاءِ نَظَرِها اِلَیکَ...

دلنوشته‌های یک طلبه

با سلام خدمت عزیزان؛
به وبلاگ شخصی من خوش اومدید
امیدوارم مطالبی که میذارم، مورد رضایت و خشنودی خداوند متعال قرار بگیره، و برای شما هم به فضل الهی مفید و سودمند باشه.
التماس دعا دارم / یاحق
===============================

اِلهی هَب لی کَمالَ الِانقِطاعِ اِلیکَ وَ اَنِر اَبصارَ قُلوبِنا بِضِیاءِ نَظَرِها اِلَیکَ حَتَّی تَخرِقَ اَبصارُ القُلوبِ حُجُبَ النّورِ فَتَصِلَ اِلی‌ مَعدِنِ العَظَمَة وَ تَصِیرَ أَرْوَاحُنَا مُعَلَّقَةً بِعِزِّ قُدْسِکَ...
معبودا، مرا به کمالِ گسستن [از خلق] و پیوستن به خودت رسان و دیده‌ قلبمان را با فروغی که بدان تو را مشاهده کنند، روشن فرما تا دیده دل ما حجابهای نورانی را بر درَد و به کانِ عظمت و جلال رسد و جانهای ما به مقام والای قدس تو بپیوندد...

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

۱۹ شهریور ۹۷ ، ۰۱:۱۰
مراسم عمامه گذاری - جشن غدیر

مراسم عمامه گذاری - جشن غدیر (1397/06/07)

 

عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ(علیه السلام) قَالَ: عَمَّمَ رَسُولُ اللَّهِ(صلوات الله علیه) عَلِیّاً(علیه السلام) بِیَدِهِ فَسَدَلَهَا مِنْ بَیْنِ یَدَیْهِ وَ قَصَّرَهَا مِنْ خَلْفِهِ قَدْرَ أَرْبَعِ أَصَابِعَ ثُمَّ قَالَ أَدْبِرْ فَأَدْبَرَ ثُمَّ قَالَ أَقْبِلْ فَأَقْبَلَ ثُمَّ قَالَ هَکَذَا تِیجَانُ الْمَلَائِکَةِ.

«رسول خدا صلی الله علیه و آله با دست خود عمامه بر سر علی بن ابیطالب بست، و برای آن عمامه، دو دنباله، یکی را از پشت، و دیگری را از پیش رو قرار داد، و سپس فرمود: پشت کن! علی پشت کرد. و پس از آن فرمود: رو کن! علی رو کرد. 

رسول خدا رو به اصحاب خود نموده و گفت: تاجهای ملائکه اینگونه است». 

دلنوشت:

شب عید غدیر خداوند توفیق داد و ملبس شدیم به لباس روحانیت، و من تو اون مراسم حس عجیبی داشتم... انگار تازه متولد شده بودم و به یک زندگی جدیدی وارد شدم! ان شاءالله خداوند عنایت کنه و بتونم مراقب خوبی از هر نظر برای این لباس باشم و امیدوارم این لباس بهانه ای باشه برای اینکه تقوا، معرفت، علم، شوق و ارداه به خدمت، اخلاص و به معنای واقعی کلمه "سربازی واقعی حضرت ولیعصر(عج)" تو وجودم روز به روز بیشتر و بیشتر بشه... ان شاءالله.

شما هم برام دعا بفرمایید...

یاعلی(ع)